1. Comment la professionnalisation à l’université s’articule aux initiatives européennes et internationales. Une comparaison France/République tchèque
J. Kavka // Formation Empl. - 2017, nr 138, s. 19-38, tab. bibliogr.
Jak profesjonalizacja na uniwersytecie łączy się z europejskimi i międzynarodowymi inicjatywami. Porównanie sytuacji we Francji i Republice Czeskiej. => CZYTAJ
2. Entre universitarisation et « professionnalisation » : la formation des assistant-e-s de service social, en France et en Italie
R. Iori // Formation Empl. - 2017, nr 138, s. 39-58 bibliogr.
Między akademizacją a "profesjonalizacją": szkolenie asystentów/ek socjalnych we Francji i we Włoszech. => CZYTAJ
3. De la professionnalité des étudiants à leur employabilité, n’y a-t-il qu’un pas ?
C. Béduwé, V. Mora // Formation Empl. - 2017, nr 138, s. 59-77
Od profesjonalizmu studentów do ich zdolności do zatrudnienia, czy jest tylko jeden krok? => CZYTAJ
4. L’alternance à l’université, quel effet propre sur l’insertion ?
N. Beaupère, X. Collet, S. Issehnane // Formation Empl. - 2017, nr 138, s. 79-97, rys. tab. bibliogr.
Kształcenie naprzemienne na uniwersytecie, jaki ma wpływ na wejście na rynek pracy? => CZYTAJ
5. Fabriquer/devenir un enseignant du supérieur professionnalisant. Le tutorat en IUT
S. Tralongo // Formation Empl. - 2017, nr 138, s. 165-183, tab. bibliogr.
Stworzyć/zostać nauczycielem profesjonalnego przełożonego. Opieka dydaktyczna w Uniwersyteckim Instytucie Technologii. => CZYTAJ